ח"כ טור פז: "התנהלות הממשלה פגעה בהרתעה"

אסתי פלד 1 Comment on ח"כ טור פז: "התנהלות הממשלה פגעה בהרתעה"

ח"כ משה טור פז במהדורה המרכזית: "נתנו לאדם הכי קיצוני בישראל להיות אחראי על הביטחון הלאומי. ככה לא מביאים ביטחון לאזרחים ישראל"

משה קינלי טור פז צילום: Miriam Alster/FLASH90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר הכנסת משה טור פז (יש עתיד), שוחח הערב (שלישי) עם איתי גדסי במהדורה המרכזית והאשים את הממשלה במתיחות הביטחונית. "אחרי שממשלת בנט לפיד הביאה שקט ביטחוני, ההתנהלות הקיצונית וחסרת האחריות של הממשלה הזו הביאה לפגיעה בהרתעה. אבל אויבינו טועים בהערכת החוסן הפנימי שלנו. נתייצב מאחורי הממשלה", הבהיר.

הוא תקף: "נתנו לאדם הכי קיצוני בישראל להיות אחראי על הביטחון הלאומי. ככה לא מביאים ביטחון לאזרחים ישראל".

לאחר מכן התייחס טור פז לרפורמה המשפטית: "לא אנחנו עצרנו את הרפורמה המשפטית. אמרנו שהרפורמה היא טעות חמורה. נתניהו עצר אותה אבל עדיין לא הכריז שתם האירוע. פגשתי ח"כים חרדים שאמרו לי שצריך לסיים את זה – 'זה לא נכון לנו'".

הוא פירט: "1. המהפכה עצמה לא נכונה. 2. הקצב לא היה נכון. 3. תהליכים גדולים עושים בהידברות. זה שאתה הרוב לא נותן לך לגיטימציה לעשות כל מה שאתה רוצה".

על חוק הגיוס אמר טור פז: "אני נגד כפייה, אבל צריך הסכמה על כך שהחרדים לוקחים חלק גדול יותר בשירות ביטחון המדינה. אנחנו הצענו להוריד את גיל הפטור ל-22 ולתת תגמול משמעותי למי שכן נושא בנטל ועיקרון שלישי חלק גדול יותר מהחברה החרדית יכול לקחת חלק בשירות ביטחוני או אזרחי".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    טענו חיטים עונה לו בשעורים נתנו לאדם קיצוני לטפל בביטחון לאומי
    לידעתך. אחריות על בטחון בפני טילים מעזה זה על גלנט
    הנדסת תודעה שאיתמר בן גביר הוא אדם קיצוני
    ואחרי זה ממשיך לשקר שהוא אחראי על ירי מעזה